UbuntuStudio

Thanos pampo at freemail.gr
Fri May 18 19:57:38 BST 2007

On 2007-05-18 21:41, Thanos Kyritsis wrote:
> [...]
[...]
> Εεεερμ, χαίρετε.
>
> Παρόλο που οι οδηγίες είναι δικές μου, ο άνθρωπος έχει δίκιο. Κανονικά
> στο Ubuntu, τα ελληνικά πρέπει να ενεργοποιούνται από τη φάση του
> installation, αρκεί να τα επιλέξεις.

Για το 7.04 δεν μπορώ να πω καθώς δεν το έχω εγκαταστήσει, ούτε και για
τα "παράγωγα" του ubuntu.

Στο 6.06 όμως που εγκατέστησα (clean install) διάλεξα την ελληνική
γλώσσα στην 1η οθόνη της εγκατάστασης και τα ελληνικά ρυθμίστηκαν μέχρι
και στο xorg.conf. Δεν χρειάστηκε να κάνω πραγματικά τίποτα παραπάνω.
Δεν νομίζω να έχει αλλάξει (χειροτερέψει) κάτι σε αυτό τον τομέα στο
7.04 αν και πάλι δεν παίρνω όρκο.