Ασύρματη Κάρτα δικτύου

Thanos pampo at freemail.gr
Sat May 12 16:40:09 BST 2007

Dimitris bs wrote:
[...]
> Το πρόβλημα είναι ότι παρόλα που την αναγνωρίζει και βρίσκει τα ΑP
> που είναι γύρο μου δεν δέχεται κανένα κωδικό wap για να συνδεθώ .
> Φυσικά έλεγξα πολλές φορές αν το έχω γράψει σωστά άλλα χωρίς
> αποτέλεσμα

Χαίρεται!

Απλά κάποιες σκέψεις που ίσως σε βοηθήσουν... Είσαι σίγουρος πως το
moder/router έχει ως 'security mode' το WAP; Μήπως εκεί είναι
ενεργοποιημένο το WEP; Ή μήπως το WAP2; Έλεγξε λοιπόν αν το modem/router
και το Ubuntu είναι ρυθμισμένα στο ίδιο 'security mode'. Επίσης μπορεί
το modem/router να δέχεται συνδέσεις από συγκεκριμένες MAC διευθύνσεις
οπότε ακόμα και σωστό κωδικό να βάζεις να απορρίπτει την σύνδεση. Θα
πρέπει σε αυτή την περίπτωση να προσθέσεις την MAC address του
μηχανήματός σου στην λίστα του router.