Re: Σκληροί δίσκοι και Feisty

I. Soumpasis nono.231 at gmail.com
Wed May 2 04:01:48 BST 2007

Στις 2/5/2007, Simos Xenitellis <simos.lists at googlemail.com> έγραψε:

> Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις. Όντως διάβασα για
> ζητήματα περί IDE που αναγνωρίζονται ως SATA (ubuntuforums), σκληροί
> δίσκοι που οι κεφαλές τους δεν παρκάρονται σωστά (στην αναφορά σφάλματος
> που έστειλες σε προηγούμενο γράμμα).

Εγώ  ευχαριστώ για το χρόνο.

Τι μπορείς να κάνεις σε τέτοιες καταστάσεις; Αν θέλεις να αποκτήσεις την
> εμπειρία και έχεις την υπομονή, μπορείς να διαβάσεις και να εμβαθύνεις
> στο θέμα, και μπορεί να ανακαλύψεις και την πηγή του προβλήματος.
> Διαφορετικά είναι καλό να κάνεις νέα εγκατάσταση στην νεώτερη έκδοση του
> Ubuntu. Έτσι, κάποιος μπορεί να σε βοηθήσει έχοντας κοινή αναφορά με το
> σύστημά του.

Να πω την αλήθεια τουλάχιστον για το laptop  που δεν έχει πολύ data θα
μπορούσα να το κάνω αλλά διάβασα πάρα πολλά προβλήματα. Έπειτα το καλό είναι
ότι υπάρχουν και οι προηγούμενοι πυρήνες και δουλεύουν. Προς το παρόν
μπουτάρω με το 2.6.17 πυρήνα και δουλεύει μια χαρά.

Δεν είμαι σε θέση να βοηθήσω στο σύστημα που έχεις (με διαδοχικές
> [...]
> την εγκατάσταση εκ νέου.
>
> Πράγματι, το μέγεθος του swap είναι παράξενο να είναι 2χ της κατάτμησης.
> Σε περίπτωση που εξαντληθεί ο χώρος της πραγματικής κατάτμησης, τότε
> είναι πιθανό να επαναγραφεί μέρος τις αρχικής χρησιμοποιούμενης
> κατάτμησης που θα οδηγήσει στη δυσλειτουργία των νεώτερων εφαρμογών.
> Δηλαδή, αν υπάρξει ανάγκη χρήσης του χώρου της κατάτμησης εναλλαγής που
> δεν έχει αντίκρυσμα στο χώρο που είναι στο δίσκο, τότε θα γίνει πρόσβαση
> σε άλλο μέρος, είτε με καταστροφή δεδομένων στον ίδιο το δίσκο, είτε με

Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος νομίζω ότι κατά την αναβάθμιση στο λαπτοπ μου
δέσμευσε τα 800ΜΒ (που αντιστοιχούν σε επιπλέον swap). Eπίσης έκανα ένα
πείραμα. Στα fstab οι σκληροί και τα partitions φαίνονται με τα UUID τους.
Γυρνώντας τη swap από UUID σε /dev/hda5 έπεσε στην κανονική. Δυστυχώς δεν
βρήκα πια swap ήταν mapped (φαντάζομαι η /dev/mapper/hda5) αλλά δούλευε.

Ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο. Αν κάποιος αντιμετωπίσει κάποιο παρόμοιο
πρόβλημα θα ήθελα να το ακούσω.

Ηλίας