Re: Κάδος ανακύκλωσης

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sat Mar 31 15:41:00 BST 2007

On 3/31/07, Giannis Tsakiris <giannis.tsakiris at gmail.com> wrote:
> Γεια χαρά σε όλους,
> πρόσφατα παρατήρησα ότι αν κάνω "move to trash" κάποιο αρχείο που δεν
> βρίσκεται στο ίδιο file system με το $HOME/.Trash τότε δεν εμφανίζεται ο
> κάδος "γεμάτος" στο panel. Αν όμως ανοίξω το Trash για να δω τα περιεχώμενά
> του βλέπω κανονικά μέσα το αρχείο που έσβησα, και μπορώ να το επαναφέρω.
> Αυτό που πρόσεξα είναι ότι για τα αρχεία που "σβήνονται" σε άλλα file
> systems δεν μεταφέροντε στο $HOME/.Trash του χρήστη, αλλά σε ένα κατάλογο
> .Trash-username στο root του file system όπου έγινε η διαγραφή. Άρα λοιπόν
> [...]

Την έχω παρατηρήσει κι εγώ αυτή την παράδοξη συμπεριφορά. Προφανώς
πρόκειται για   bug. Με μια γρήγορη αναζήτηση στο launchpad έπεσα στο
bug #32466 (https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/gnome-applets/+bug/32466)
που είναι ακριβώς αυτό που αναφέρεις. Μπορείς να διαβάσεις τα σχετικά
posts, και να κάνεις κι εσύ ένα post, επιβεβαιώνοντας την ύπαρξη του
ενοχλητικού αυτού bug έτσι ώστε να βοηθήσεις στην πορεία προς την
επίλυσή του.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras