DVD BURNING ISSUE

dimdiam kotsifi at gmail.com
Wed Mar 28 18:43:41 BST 2007

dimdiam wrote:
> Έχω ξανα ζητήσει βοήθεια για το προβλημα που αντιμετοπίζω με το καψιμο
> DVD, ακομα ομως δεν βρήκα ακρη.
> Το πρόβλημά μου είναι ακριβώς όπως αυτό στο πρωτο post [...]:
> http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=182415&highlight=burn+data+dvd+issue
>
> Η διαφορά με το πρόβλημα που αναφέρετε στο forum είναι[...]
Ξεκινώντας κάθε φορά άλλο thread για το ίδιο θέμα (τέσσερα μέχρι στιγμής)
, δεν μας βοηθάς.
Μη περιγράφοντας το πρόβλημα αλλά δίνοντας μας web link, δεν μας βοηθάς.
Όταν σου ζητάμε να τρέξεις κάποιες εντολές και να μας πεις το output και
δεν μας το λες, δεν μας βοηθάς.
Όταν σου ζητάμε να κάνεις κάποιες δοκιμές και δεν μας λες ούτε αν τις
έκανες, ούτε τι έγινε, δεν μας βοηθάς
Όταν όλα αυτά τα κάνεις παρόλο που σε συμβουλέψαμε να διαβάσεις το
http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html δείχνεις ότι μπορεί
κάλλιστα να μη μας βοηθάς επειδή δεν σε νοιάζει αν θα παιδευτούμε ή όχι.
[...]   δοκίμασε καλύτερα το paid support της ubuntu:
http://www.ubuntu.com/support/paid

Νομίζω πως έχεις δίκαιο αν και είσαι λίγο υπερβολικός γι'αυτό ζητώ
συγνώμη για τα παραπάνω!
Τέλος πάντων, πριν λίγο δοκίμασα να γράψω DVD ως root στο k3b και το
έγραψε και το διάβασε κανονικά.Σαν user όμως το K3b όσο και το graveman
που δοκίμασα τα γράφουν μεν κανονικά χωρις σφάλματα αλλα μετα τα
δισκάκια είναι unreadable.Με τα cd δεν έχω πρόβλημα.