DVD BURNING ISSUE

dimdiam kotsifi at gmail.com
Wed Mar 28 15:21:50 BST 2007

Γεια χαρα σε όλους!

Έχω ξανα ζητήσει βοήθεια για το προβλημα που αντιμετοπίζω με το καψιμο
DVD, ακομα ομως δεν βρήκα ακρη.
Το πρόβλημά μου είναι ακριβώς όπως αυτό στο πρωτο post (και συγκεκριμένα
απο εκεί που λέει Here is the rundown. μέχρι τέλος:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=182415&highlight=burn+data+dvd+issue

Η διαφορά με το πρόβλημα που αναφέρετε στο forum είναι οτι εγώ δεν είχα
ποτέ αλλη εκδοση ubuntu εκτος απο αυτην που έχω τώρα (kubuntu Edgy i386).

Πριν ακρετες μέρες δεν είχα κανένα πρόβλημα!
Τώρα έχω πυρήνα 2.6.17-11-generic.
Ο προηγούμενος που ειχα ήταν 2.6.17-10-generic.
Έχω δοκιμάσει και στους δύο να γράψω dvd αλλα τίποτα.
Σε windows δεν εχω πρόβλημα.Στην τελευταια δοκιμη που εκανα και εγραψα
dvd σε windows τo windows το διαβαζε μια χαρα, στο ubuntu όμως ειναι
unreadable.Όταν γράφω όμως σε ubuntu ειναι unreadable και στο ubuntu και
στο windows.Έχω δοκιμάσει διάφορες μάρκες δισκάκια.Το αντιγραφικό μου
είναι nec AD5170.

Το ερώτημα μετα τα παραπάνω είναι τί να κάνω?

Ευχαριστώ!

Δημήτρης