[Fwd: Re: Dvd Burning problem]

Nick Demou ndemou at enlogic.gr
Fri Mar 23 13:29:47 GMT 2007

dimdiam wrote:
> Δεν καταλαβαινω τι εννοεις?

προκαλείς το error και αμέσως μετά:
στα προγράμματα -> βοηθήματα -> τερματικό
σου ανοίγει ένα παράθυρο για να δίνεις εντολές
γράφεις dmesg | tail -n 30

θα σου "απαντήσει" τις τελευταίες 30 γραμμές από τα μυνήματα που
καταγράφει το σύστημα σου ακριβώς για τέτοιες δύσκολες ώρες (οι
τελευταίες γραμμές θα έχουν σχέση με το πρόβλημα σου)
δες τα κι εσύ και στείλε τα και σε εμάς

--
Νίκος Δήμου / Nick Demou, enLogic
t: (+30)2107774517 m: 6948899980 fax: 2107752869