Fwd: Translation of Ubuntu Documentation

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Thu Mar 22 14:45:41 GMT 2007

On 3/22/07, Yannis Evangelou <zephyrous1979 at yahoo.com> wrote:
> Tha boithouse, nomizo, an kaname mia stoixeiodi
> anathesi ergasion kai stiname ena protupo
> xronodiagramma. Ti lete?

Σε αυτή την περίπτωση δεν νομίζω πως είναι αναγκαίο να γίνει κάποιος
συντονισμός καθώς οι μεταφράσεις θα γίνονται στο launchpad. Όσα άτομα
είναι στην ομάδα μεταφραστών μπορούν να ξεκινήσουν να μεταφράζουν τα
πακέτα που μπορείτε να βρείτε από το προηγούμενο email. Παραπάνω από
ένα άτομα μπορούν να μεταφράζουν το ίδιο πακέτο χωρίς να υπάρχει
κάποιο πρόβλημα.

Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα, λόγω του ότι όλοι μας είμαστε εθελοντές
και δεν μπορεί κανένας να υποχρεωθεί να κάνει κάτι σε συγκεκριμένο
χρονικό διάστημα, δεν νομίζω να έχει χρησιμότητα η δημιουργία ενός
χρονοδιαγράμματος. Όλοι ξέρουμε πότε βγαίνει το 7.04 (14 Απριλίου),
οπότε ο καθένας είναι ελεύθερος να βοηθείσει για την ολοκλήρωση της
μετάφραση της τεκμηρίωσης  μέχρι τότε. Ο χρόνος είναι σχετικά λίγος
μέχρι τον Απρίλιο, αλλά μπορούμε να συνεχίσουμε την μετάφραση και μετά
την κυκλοφορία του (και οι νέες μεταφράσεις θα μπαίνουν στα συστήματα
μας αυτόματα κάθε μήνα).

Πάντως αν κάποιος νομίζει ότι οι παραπάνω δύο ενέργειες που
προτείνονται από τον Γιάννη θα μας βοηθήσουν πραγματικά, είμαι όλος
αυτιά.. :)

Επιφυλάσσομαι να φτιάξω και μια λίστα με τα πακέτα που υπάρχουν
αποκλειστικά στο ubuntu και που μεταφράζονται από το rosseta. Για τα
περισσότερα άλλα (gnome, kde, κτλ..) είναι καλύτερα να κάνουμε τις
μεταφράσεις upstream και όχι μέσα από το rosseta.

Επίσης όσοι ενδιαφέρονται να μπορούν στην ομάδα μετάφρασης ας ρίξουν
μια ματιά εδώ http://www.ubuntu-gr.org/Wiki/Community/NewMembers για
μερικά γενικά πράγματα που πρέπει να κάνουν πριν αιτηθούν από εδώ
https://launchpad.net/~ubuntu-l10n-el για να γίνουν μέλη.

Κάποια στιγμή θα πρέπει να συζητήσουμε κιόλας ποιες θα είναι οι
επίσημες προϋποθέσεις για να γίνει κάποιος μέλος της ομάδας
μεταφραστών και η δημιουργία μιας σελίδας στο wiki όπου θα μπορούν να
συμβουλεύονται τα ενδιαφερόμενα μέλη για να μάθουν τι προϋποθέσεις θα
πρέπει πρώτα να εκπληρώσουν.

Θάνος