banshee 0.12

Angel Veglektsis add at vegle.gr
Tue Mar 20 10:16:15 GMT 2007

Οταν κανεις Compile ενα προγραμμα και μετα install τοτε εγκαθίστανται
όλα τα αρχεια, του προγραμματος και καποια dev αρχεια οπως headers κτλ.
Οταν ομως καποιος τα κανει deb συνηθως σπαει τα αρχεια και τα βαζει σε
διαφορετικα πακετα. Οπως πχ θα εχεις δει σε μερικα παιχνιδια υπαρχουν
πακετα για το εκτελεσιμο, τα δεδομενα και την μουσικη. Ισως για λογους
χωρητικότητας να τα ξεχωρίζουν ετσι. Επισης για να σου φυγει η απορια
μπορεις να πας στο Synaptic και να δεις τι αρχεια εγκαθιστά το πακετο
dev του dbus. πχ /usr/include/dbus-1.0/dbus/dbus-address.h

Ελπιζω να σε βοηθησα.

Φιλικα Αγγελος

--

Angel Veglektsis

Technological  Educational Institute Of Crete
Dept. of Applied Informatics and Multimedia