Πρόβλημα στην εγκατάσταση ασύρματου δικτύου

Nick Demou ndemou at enlogic.gr
Tue Mar 20 09:06:21 GMT 2007

Kranidiotis Nassos wrote:

 > Καλησπέρα
 >
 > Είμαι νέος στο Linux και μάλλον χρειάζομαι την βοήθειά σας. Πριν λίγες
 > μέρες εγκατέστησα το Ubuntu στον υπολογιστή μου, ο οποίος ήδη τρέχει
 > WINXP. Στα WINXP χρησιμοποιώ μία ασύρματη κάρτα δικτύου RT2500 PCI
 > 802.11g με την οποία συνδέομαι κανονικά στο δίκτυο χωρίς πρόβλημα.

λογικά θα παίξει μια χαρά. Δες το παρακάτω (το βρήκα μέσω search στο
ubuntuforums.org[1])
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=241565&highlight=rt2500
   "HOWTO: Wireless with Rt2500 cards (wmp54g in particular) using WPA
and latest driver. I have updated this HOW-TO. Everything should work
smoothly. Confirmed to work with Dapper and Edgy"

 > Είναι τελικά τόσο δύσκολο (αντίθετα με την απόλυτη ευκολία των WINXP) να
 > εγκατασταθεί αυτό το ασύρματο δίκτυο στο Ubuntu; Βοήθήστε με σας
παρακαλώ.

καμιά φορά είναι. Η ζωή δεν είναι εύκολη όταν
α) σχεδόν καμία εταιρεία κατασκευής HW δεν νοιάζεται για το αν παίζει η
κάρτα της ή όχι σε Linux.
β) σχεδόν καμία μεγάλη εταιρεία συναρμολόγησης δεν μπορεί να πουλήσει
Linux preinstalled γιατί δεν αντέχει να χάσει την εύνοια της Microsoft
Οπότε ή πρέπει να πηγαίνεις για δοκιμασμένες λύσεις στο HW σου ή πρέπει
να αναπτύξεις κάποιες δεξιότητες και να έχεις και λίγη τύχη (ή να
επιστρέψεις στα windows)

[1] μπορείς πάντα να δοκιμάζεις στα forums και το google για ότι
πρόβλημα έχεις στο ubuntu. Συχνά η λύση θα βρεθεί εύκολα

--
Νίκος Δήμου / Nick Demou, enLogic
t: (+30) 210.7774517 m: 694.8899980 fax: 210.7752869