Πρόβλημα με το Ubuntu στο startup.

Sergios Tsabolov econlab at uom.gr
Thu Mar 8 18:45:24 GMT 2007

Δοκιμασε το εξεις :

Στο σταρτ απ πριν φορτοσει πατα Ε και ,διλαδη εκει που δειχνει κερνελ
βερσιον, και πατα end on keyboard,

kernel        2.6.15-28-386 root=/dev/hda1 ro quiet splash   (σβισε
quiet splash)

και πάτα στο πληκτρολογιο το b για να μπουτάρει με τεχτ μοδε αν
σταματισει κατεγραψε τι σου βγαζει και βλέπουμε.
οι δοκιμασε και το recovery mode on boot .

O/H konstantinos vasilopoulos έγραψε: