RE: Αλλαγή στη διεπαφή του Gnome

Εκδόσεις ΜΑΤΖΕΝΤΑ - MAGENTA Publ Εκδόσεις ΜΑΤΖΕΝΤΑ - MAGENTA Publ
Tue Mar 6 06:39:47 GMT 2007

Αγαπητέ (μου διαφεύγει το όνομά σου),

Το όχι ξεχνάω δεν χωρά αμφιβολία, για αυτό και γράφω πολύ, κρατάω αρχείο με ότι στέλνω και λαμβάνω. Είχα την αίσθηση ότι αυτό το ζήτημα ήταν της κοινότητας, θέμα μετάφρασης δηλαδή, και για αυτό έθεσα το ερώτημα στη λίστα. Αφού το ελέγχουμε, ας μην επιβαρύνουμε τους φίλους.

Φιλικά
Παναγιώτης
ΜΑΤΖΕΝΤΑ Ε.Π.Ε.
Μεθώνης 47-51 - 106 81 Αθήνα
Τηλέφωνα (+30) 210-33.03.920, 33.03.965
Τηλεομοιότυπο (Φαξ) (+30) 210-33.03.216
http://www.magenta.gr  mailto:info at magenta.gr

From: ubuntu-gr-bounces at lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-gr-bounces at lists.ubuntu.com]On Behalf Of Nick Niktaris
Sent: Tuesday, March 06, 2007 1:59 AM
To: ubuntu-gr at lists.ubuntu.com
Subject: Re: Αλλαγή στη διεπαφή του Gnome

Στις Δευτέρα 05 Μάρτιος 2007 23:23, ο/η Panagiotis sidiropoulos έγραψε:
> Αγαπητοί φίλοι,
>
> Καθώς ανοίγει η Προσθαφαίρεση, εμφανίζεται μήνυμα στο οποίο υπάρχει μία
>
> Είναι δυνατόν/εύκολο/πως να διορθωθεί αυτό; Η διαδικασία της
> προσθαφαίρεσης είναι σημαντική και στις επιδείξεις την τονίζουμε
> ιδιαίτερα. Λόγω όμως αυτού του λάθους δεν κάνει καλή εντύπωση.

Πάνο , πάνο ξεχνάς! :-)
Αφου αυτά τα έχουμε πει ήδη ;-) Τετοιου είδους προβλήματα είναι συνήθως θέμα
μετάφρασης . Το έχω ήδη στα todo για την τελική έκδοση. θυμάσαι που λέγαμε
για ένα .po αρχειο που θα σου έστελνα και θα κάναμε update. Είναι η ίδια
περίπτωση. Αν δεν είναι θέμα μετάφρασης θα δουμε αν μπορούμε να αλλάξουμε το
ίδιο το πακέτο με μια διαφορετικη έκδοση

Φιλικά
Νίκος