μη ικανοποιητική απεικόνιση γραμματοσειρών ιστοσελίδων και αρχείων κειμένου

Nick Demou ndemou at enlogic.gr
Mon Mar 5 16:09:05 GMT 2007

Simos Xenitellis wrote:
> [...]
>
> On Mon, 2007-03-05 at 14:54 +0200, ip wrote:

Ηλία, προσοχή: απάντησες μόνο στον simo και είδαμε την απάντηση σου στη
λίστα μόνο και μόνο επειδή έκανε με τη σειρά του reply to all ο simos

οχι. τυπικά παίζει μια χαρά σε οθόνες (και crt και tft)
θα δούμε τα screenshots και βλέπουμε

πάτησες το auto-setup κουμπάκι στο monitor σου? Μπορεί το linux να
παίζει σε ελαφρά διαφορετικές ρυθμίσεις απο τa windows

για την ώρα μια χαρά είσαι εδώ

απο περιέργεια: γιατί?