μη ικανοποιητική απεικόνιση γραμματοσειρών ιστοσελίδων και αρχείων κειμένου

ip paraponiaris at yahoo.com
Mon Mar 5 12:31:52 GMT 2007

Καλημέρα σε όλους :)
Εγκατέστησα το ubuntu 6.10, καθώς και τα mscorefonts.
Η οθόνη μου είναι Philips TFT 15''.
Η κάρτα γραφικών είναι NV17 [GeForce4 MX 440].
Το πρόβλημα μου είναι ότι οι γραμματοσειρές τόσο στο openoffice writer
όσο και στο firefox εμφανίζονται/απεικονίζονται σαφώς χειρότερες,
λιγότερο καθαρές, ποιο δυσδιάκριτες, από ότι όταν έβλεπα τις ίδιες
ιστοσελίδες ή όταν δούλευα τα ίδια αρχεία στα windows xp με internet
explorer και msoffice. Προσοχή, δεν λέω ότι δεν διαβάζονται ή κάτι
τέτοιο. Λέω ότι εμφανίζονται με τρόπο που κουράζουν, ιδίως αν δουλεύεις
αρκετές ώρες. Έχοντας δίπλα δίπλα ένα laptop που τρέχει windows xp και
το desktop που τρέχει ubuntu 6.10 η διαφορά είναι σαφής.
Δοκίμασα διάφορα settings στο System>Preferences>Font. Τώρα ως καλύτερη
διαθέσιμη αλλά όχι (!) ικανοποιητική επιλογή έχω "best shapes".
Έψαξα αρκετά στο google αλλά δεν βρήκα λύση.
Έχει κάποιος άλλος αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα?
Υπάρχει λύση?
Αν όχι που πρέπει (σε τι λίστα) να απευθυνθώ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ηλίας

ΥΓ: Θέλω πολύ να "γυρίσω" από windows xp σε ubuntu. Ήδη έχω
αντιμετωπίσει αρκετά προβλήματα με το ubuntu / openoffice τα οποία
προσπαθώ να λύσω ή να συμβιβαστώ... Θέλω να μείνω στο ubuntu. Η βοήθεια
σας θα μου είναι σημαντική.