Help: I cannot login with the initial username and password

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Fri Mar 2 14:55:06 GMT 2007

Εγκατέστησα το ubuntu 6.10.

Δημιούργησα έναν δεύτερο χρήστη με το όνομα guest ο οποίος έχει περιορισμένα
δικαιώματα.

Εν συνεχεία προσπαθώντας ο guest να μην έχει πρόσβαση στα αρχεία του αρχικού
χρήστη πείραξα τα permissions στο home και τους φακέλους του.

Από αυτή τη στιγμή και μετά όταν ξεκινάω το ubuntu και βάζω username και
password λαμβάνω το μήνυμα ότι το user's $HOME/.dmrc file is ignored .
προφανώς διότι δεν έχω permissions πλέον.

Να προσθέσω ότι γνωρίζω το password για το root.

Προσπάθησα να συνδεθώ ως root αλλά δεν μπορώ από την οθόνη που βάζουμε
username και password.

Πως θα μπορούσα να συνδεθώ ως χρήστης root προκειμένου εν συνεχεία να
διορθώσω τα permissions ώστε να διορθώσω το πρόβλημα;

Ειδάλλως, μπορώ να κάνω κάτι άλλο ή πρέπει να στήσω από την αρχή το σύστημα;

Όσον αφορά το cd εγκατάστασης δεν βρήκα κάτι για να κάνω recover.

Ευχαριστώ Πολύ

Ηλίας

ΥΓ: Είμαι φρεσκότατος στο GNU/Linux και δεν ξέρω προγραμματισμό.