Ubuntu l10n-el Team membership extension

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Sat Jun 30 15:34:46 BST 2007

Την 30/6/2007, George Koutsogiannakis <gkouts at gmail.com> έγραψε:
> Χαίρετε,
>
> Θα ήθελα να επεκταθεί για ένα χρόνο ακόμα η συμμετοχή μου στην ομάδα
> μεταγλωτιστών του Ubuntu. Δυστυχώς αυτόν τον καιρό κάνω την θητεία μου
> στον ελληνικό στρατό οποτε δεν έχω και πολύ χρόνο για μεταγλωτίσεις.
> Ελπίζω το χειμώνα που θα απολυθώ να μπορέσω να γίνω πιο ενεργός.
>
> Ευχαριστώ.
>
> Με εκτίμηση,
> Κουτσογιαννάκης Γιώργος

Εάν δεν πρόκειται να κάνεις μεταφράσεις μέχρι το χειμώνα, καλό θα ήταν
να αφήσεις τον λογαριασμό σου να κάνει expire από την ομάδα και όταν
με το καλό τελειώσεις με τις στρατιωτικές υποχρεώσεις σου να μας
ειδοποιήσεις για να το ενεργοποιήσουμε ξανά. Οι ανανεώσεις γίνονται
για διαστήματα του ενός εξαμήνου. Γενικά ο στόχος είναι στην κεντρική
ομάδα μεταφραστών να βρίσκονται άτομα που ασχολούνται με τις
μεταφράσεις ενεργά αυτό το διάστημα.

Αν παρόλα αυτά νομίζεις πως μέχρι το χειμώνα θα μπορείς να ασχοληθείς
με τις μεταφράσεις, ειδοποίησε μας για να επεκτείνουμε το χρόνο
εγγραφής :)

Βλέπω πως αύριο θα γίνουν expire και άλλα 7 μέλη της ομάδας, οπότε
καλό είναι αν θέλουν να συνεχίσουν να ασχολούνται με τις μεταφράσεις,
να μας ειδοποιήσουν για να ανανεώσουμε τον λογαριασμό τους.

Την πέμπτη θα γίνει συνάντηση της κοινότητας του ubuntu-gr στο irc και
θα συζητηθεί, μεταξύ άλλων, η επέκταση της ομάδας με νέα μέλη. Οπότε
ειδικά όσοι είστε ήδη στην ομάδα μεταφραστών, θα ήταν καλό να
παρευρεθείτε στην συνάντηση για να πείτε και εσείς την γνώμη σας.
Λεπτομέρειες για την συνάντηση στο http://www.ubuntu-gr.org/node/17

--
Θάνος
http://alefteris.wordpress.com/