Μετάφραση PureAdmin main

Nick Agianniotis nickagian at gmail.com
Thu Jun 28 22:40:34 BST 2007

Καλησπερίζω όλους σας! Είναι το πρώτο μου μήνυμα εδώ και οι πρώτες μου μέρες
ενεργούς παρουσίας στο ubuntu-gr. Αφορμή είναι αφενός να χαιρετίσω την
προσπάθεια που γίνεται από όλους σας, η οποία είναι πολύ αξιόλογη, να
εκδηλώσω το ενδιαφέρον μου να βοηθήσω όσο μπορώ κι εγώ και τέλος να σας
ενημερώσω ότι τις τελευταίες 1-2 μέρες ασχολήθηκα λίγο με τη μετάφραση του
PureAdmin πακέτου στο launchpad. Όποιος έχει λίγο χρόνο ας του ρίξει μια
ματιά. Η πρώτη μου προσπάθεια είναι, εντάξει, θα έχει σίγουρα ελλείψεις
γι`αυτό και ζητάω τις συμβουλές σας. Αυτά για την ώρα...

--
Nick Agianniotis