διάφορες ερωτήσεις hardware

Christodoulos Pantazis xpanta at sch.gr
Wed Jun 27 06:51:24 BST 2007

Καλημέρα. Έστησα επιτέλους το ubuntu feisty  και είμαι πολύ χαρούμενος
όμως έχω κάποιες ερωτήσεις απλού τύπου.

1./ Μπορώ να μεταβώ χωρίς πρόβλημα απο μια 15άρα σε μια 19άρα TFT ή θα
χρειαστεί να πειράξω το Xorg.conf πριν την εγκαταστήσω;

2./ Ισχύει το ίδιο για τον επεξεργαστή; Έχω έναν AMD AthlonXP 2100+ και
μου φαίνεται λίγο αργός. Είναι εύκολη η αναβάθμιση;

3./ Δυστυχώς δεν πρόσεξα στην εγκατάσταση και ο δίσκος που εγκατέστησα
το Ubuntu είναι Slave IDE. Αν τον κάνω master υπάρχει τρόπος να
αντιγράψω και να ενημερώσω το GRUB στον νέο MBR; Έχω την εντύπωση πως το
οτι ειναι slave μειώνει το performance.