Re: Αντίστοιχο πρόγραμμα

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Tue Jun 26 21:51:54 BST 2007

On 6/26/07, Tasos Avramidis <tasosavr at gmail.com> wrote:
> Το βρήκα αλλα πως μπορώ να κάνω εγκατάσταση τα αρχεία με κατάληξη  tar.gz,
> έχω και thunderbird-2.0.0.4.tar.gz και παιδεύομαι ως άσχετος ......

Για να εγκαταστήσεις προγράματα από tarballs πρέπει να έχεις
εγκαταστήσει τουλάχιστον το build-essential και μετά κατα την
διαδικασία

./configure
make
make install

ίσως χρειαστεί να εγκαταστήσεις επιπλέον πακέτα με βιβλιοθήκες.

Πάντως δεν συστήνεται να κάνεις εγκατάσταση προγραμμάτων από το
source. Προτίμησε να βρεις το αντίστοιχο πακέτο του στο Ubuntu.
Συγκεκριμένα για το thunderbird 2,0 υπάρχουν δοκιμαστικά πακέτα από
τις πηγές στο https://wiki.ubuntu.com/MozillaTeam/PreviewArchives για
ubuntu 6.06 και 7.04 . Εγκατέστησε με δική σου ευθύνη καθώς πρόκειται
για δοκιμαστικά πακέτα. Δες και προηγούμενο μήνυμα στην λίστα για
οδηγίες.

--
Θάνος
http://alefteris.wordpress.com/