Re: Αντίστοιχο πρόγραμμα

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Tue Jun 26 21:40:51 BST 2007

On 6/26/07, Tasos Avramidis <tasosavr at gmail.com> wrote:
> Το βρήκα αλλα πως μπορώ να κάνω εγκατάσταση τα αρχεία με κατάληξη  tar.gz,
> έχω και thunderbird-2.0.0.4.tar.gz και παιδεύομαι ως άσχετος ......

Το πακέτο στο Ubuntu λέγετε gnucash. Για να το εγκαταστήσεις πήγαινε
Εφαρμογές -> Προσθαφαίρεση. Στο πεδίο κειμένου Αναζήτηση βάλε gnucash
και πάτα Enter. Από τα αποτελέσματα που θα εμφανιστούν επέλεξε το
Διαχείριση οικονομικών και πάτα ΟΚ, Εφαρμογή και βάλε τον κωδικό σου.

Εναλλακτικά από γραμμή εντολών μπορείς να το εγκαταστήσεις εκτελώντας
την εντολή sudo apt-get install gnucash

--
Θάνος
http://alefteris.wordpress.com/