evolution -> Thunderbird

Nick Demou ndemou at enlogic.gr
Tue Jun 26 08:15:27 BST 2007

Chris Pantazis wrote:
> φαίνεται πως το Evolution δεν είναι και τόσο καλό όσον αφορά τη
> διαχείριση IMAP λογαριασμών. Δοκιμάζω το thunderbird και δείχνει πιο ώριμο.
>
> Είναι εύκολη η μετάβαση απο Evolution σε Thunderbird? Κάποιο export
> π.χ.? [...]
δημιουργείς έναν IMAP λογαριασμό στο Evo και μετάφέρεις εκεί όλα σου τα
emails
μετά στήνεις τον ίδιο λογαριασμό στο tb και voila.

ΥΓ: έχω δοκιμάσει το thunderbird σε σχετικά σκληρές συνθήκες με
courier-IMAP (π.χ. 40.000 emails σε ένα φάκελο - εκατοντάδες φακέλους -
δεκάδες παράλληλες συνδέσεις) και τα έχει πάει πολύ καλά (μόνο κάποια
minor glitches έχουν εμφανιστεί )

--
Νίκος Δήμου / Nick Demou, enLogic
t: (+30)2107774517 m: 6948899980 fax: 2107752869