Ubuntu και Compaq Presario 2500

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Mon Jun 25 17:24:00 BST 2007

Στις 25-06-2007, ημέρα Δευ, και ώρα 18:36 +0300, ο/η Panagiotis
Sidiropoulos έγραψε:
> Αγαπητοί φίλοι,
>
> Στην εγκατάσταση τού Magenta DesktopOS, αλλά και του Ubuntu 6 και 7, σε έναν
> υπολογιστή Compaq Presario 2500, αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Κατά την
> εκκίνηση, η διαδικασία σταματάει και το σύστημα παγώνει αμέσως μετά την
> εναλλαγή τού γραφικού περιβάλλοντος, όταν εξαφανιστεί το progress bar και
> εμφανιστεί το φόντο τής επιφάνειας εργασίας. Μετά από υπόδειξη συνεργάτη
> μου, δοκίμασα προτάσεις από αυτή τη σελίδα χωρίς όμως αποτέλεσμα:
> https://help.ubuntu.com/community/BootOptions.
>
> Έχει αντιμετωπίσει κανένας αυτό το πρόβλημα ή παρόμοιο;

Είναι πιθανό να μην υπάρχει κάποιος στη λίστα αυτή με το συγκεκριμένο
φορητό.
Μια λύση είναι η αναζήτηση με λεκτικά π.χ. "Compaq Presario 2500 linux"
δίχως τα εισαγωγικά.
Από τα αποτελέσματα είδα ότι υπάρχει πρόβλημα με το άρθρωμα για το
firewire (ohci1394). Στην ίδια σελίδα υπάρχουν και οδηγίες για την
παράκαμψη του προβλήματος.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σημαντικό το πρόβλημα (είναι ο φορητός νέος;).
Αν είναι σημαντικό το πρόβλημα, θα ήταν καλό να γίνει αναφορά "upstream"
στους δημιουργούς του αρθρώματος πυρήνα. Μπορείς να βρεις ποιος είναι
με
$ modinfo ohci1394