Thunderbird upgrade (+boot problem)

Πανταζής Χριστόδουλος xpanta at sch.gr
Sun Jun 24 14:59:49 BST 2007

-----Original Message-----
From: ubuntu-gr-bounces at lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-gr-bounces at lists.ubuntu.com] On Behalf Of Chris Pantazis
Sent: Sunday, June 24, 2007 4:14 PM
To: Athanasios Lefteris
Cc: ubuntu-gr at lists.ubuntu.com
Subject: Re: Thunderbird upgrade

Στις 24-06-2007, ημέρα Κυρ, και ώρα 11:26 +0300, ο/η Athanasios Lefteris
έγραψε:

> Βγάλε ότι προηγούμενη έκδοση του Thunderbird έχεις μέχρι τώρα. (sudo
> apt-get --purge autoremove thunderbird)

Μετά από αυτήν την εντολή (και αφού απεγκατέστησε αρκετά πράγματα)
κόλλησαν οι μπάρες στο πάνω και κάτω μέρος της οθόνης, έκανα
control-alt-backspace και δεν ξανα-έμπαινε με τίποτα (κολλούσε μετά το
login) έκανα ctrl-alt-f1 και μετά ctrl-alt-del (αφού το sudo reboot δεν
το έτρεχε) και πλέον κολλάει στο boot time λέγοντας:

Target filesystem doesn't have /sbin/init
BusyBox v1.1.3 (Debian 1:1.1.3-2ubuntu3) Built-in Shell (ash)
/bin/sh: Can't access tty; job control turned off
(initramfs)

Πριν από τo sudo apt-get --purge είχα απεγκαταστήσει την παλιά έκδοση
του Thunderbird (1.5) μέσα από το synaptics, βέβαια το 2 εξακολουθούσε
να τρέχει (με τα γνωστά κολλήματα)

Τώρα έχω μπει από τα windows και στέλνω το e-mail. Έχω κάνει backup τη
δουλειά μου πρόσφατα εκτός από κάτι σημαντικές φωτογραφίες που έβαλα
πριν από 2 βδομάδες και κάτι mp3... Το σώνουμε; Πριν από αυτό το
μπλέξιμο με το Thunderbird 2 το Ubuntu μου έτρεχε χωρίς πρόβλημα και
χωρίς κανένα κόλλημα.

> Μπορείς να βρεις πακέτα για την έκδοση 2.0.x του Thunderbird από τα
> preview archives της ομάδας mozilla του Ubuntu.
> https://wiki.ubuntu.com/MozillaTeam/PreviewArchives .

Έχει για Daper & Feisty... εγώ όμως έχω Edgy Eft...