Launchpad questions

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Fri Jun 22 20:12:08 BST 2007

On 6/22/07, Kalamaras Dimitris <dimitris.kalamaras at compupress.gr> wrote:
> Athanasios Lefteris
>  >Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν πρέπει να προστεθεί η κάποια από τις
>  >ομάδες μας στο launchpad σαν answer contact για τις ελληνικές
>  >ερωτήσεις στο Ubuntu project. Αυτό σημαίνει πως αν προστεθεί η ομάδα
>  >ubuntu-greek-users, όλοι όσοι είναι στην ομάδα αυτή θα λαμβάνουν
>  >ειδοποιήσεις για τις ελληνικές ερωτήσεις. Κάποιοι όμως μπορεί να μην
>  >επιθυμούν το extra spam. Οπότε ίσως θα πρέπει να μπει η ομάδα
>  >ubuntu-testers ή να δημιουργηθεί μια νέα ομάδα ubuntu-greek-answers.
>
>  >Ποια είναι η άποψη σας;

> [...]

Προτείνω τότε να καταργηθεί η ομάδα greek-testers και να γίνετε η
ομάδα ubuntu-greek-users subscribed στα bugs. Οι ειδοποιήσεις για τα
bug και οι ερωτήσεις του launchpad θα έρχονται όλα σε αυτήν εδώ την
λίστα ταχυδρομείου. Οσοι είναι γραμένοι μόνο στην ομάδα
ubuntu-greek-users στο launchpad (και δεν είναι γραμμένοι στην λίστα)
δεν θα πέρνουν καμία ειδοποίηση.

Δεν θα υπάρχει μεγάλη κίνηση στη λίστα από τα bugs πιστεύω, μόνο 20
είναι registed προς το παρόν. Νομίζω μας ενδιαφέρει όλους η εξέλιξη
των bug που έχουν σχέση με την υποστήριξη των ελληνικών, έτσι δεν
είναι; :) Και επίσης θα έχουμε μια ομάδα λιγότερη, άρα και λιγότερη
σύγχυση για το τι κάνει η κάθε μια..

Είναι κανείς που να διαφωνεί με παραπάνω πρόταση;

--
Θάνος
http://alefteris.wordpress.com/