προβλήματα στα windows μετα την εγκατάσταση ubuntu

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Sat Jun 16 22:38:27 BST 2007

Στις 17-06-2007, ημέρα Κυρ, και ώρα 00:01 +0300, ο/η Chris Pantazis
έγραψε:
> Στις 16-06-2007, ημέρα Σαβ, και ώρα 21:11 +0100, ο/η Simos Xenitellis
> έγραψε:

> Ευχαριστώ. Θα του κάνω forward την απάντηση. Προσωπικά γνωρίζω οτι το
> Partition Magic είναι λίγο προβληματικό, άλλα δεν περίμενα να κάνει τόσο
> κακό.
>
> Εκτός απο το partition magic υπάρχει κάποιο άλλο εργαλείο που προτείνετε
> για partition?
>
> Δυστυχώς αυτό που έρχεται μαζί με το ubuntu (gparted?) δεν μπορεί να το
> δουλέψει για αυτό μάλλον έκανε το partition μέσα απο τα windows με τη
> χρήση του Part. Magic.

Για το gparted χρειάζεται να κάνεις πρώτα αποκερματισμό της κατάτμησης
με NTFS. Κατά τον αποκερματισμό, δες αν υπάρχουν αρχεία προς το τέλος
της κατάτμησης. Ο αποκερματισμός πρέπει να τα φέρει προς την αρχή.

Φυσικά είναι σημαντικό να γνωρίζει ο ιδιοκτήτης του υπολογιστή ότι πριν
από τέτοιες ενέργειες χρειάζεται να πάρει αντίγραφο ασφάλειας.