Nokia PC Suite ή Πρόγραμμα Αντικατάστασης σε Linux

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Sat Jun 16 09:23:06 BST 2007

Καλημέρα
Υπάρχει ένας σημαντικός λόγος που έχω εγκατεστημένα τα windows σε dual
boot (σημειώνω ότι 95% δουλεύω σε linux πλέον):
ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Τρέχω το Nokia PC Suite για να κάνω:
ι) Backup 1 φορά κάθε 15 ημέρες ολόκληρου του κινητού ώστε αν το χάσω ή
αν κάνω firmware upgrade ή αν αγοράσω νέο κινητό να κάνω restore και να
έχω όλα τα δεδομένα (contacts, to-dos, calendar, settings) χωρίς να
ξοδεύω ώρες για να τα ξαναπεράσω και χωρίς να "κλαίω" για όσα έχασα
εντελώς...
ιι) Synchronization 1 φορά κάθε 2-3 ημέρες τα contacts, to-dos, calendar
με outlook. Ειδικότερα παλαιότερα που χρησιμοποιούσα outlook με βόλευε
πολύ που έβλεπα στον Η/Υ τα to-dos και τα reminders στο calendar.
ιιι) Διαχείριση των αρχείων της memory card (mp3, photos, κλπ).
ΑΝΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ
Δοκίμασα σε feisty το gammu/wammu και το kmobiletools αλλά δεν φαίνεται
να εξυπηρετούν στον επιθυμητό βαθμό. Δεν κατάφερα να δώ ώς εξωτερικό
μέσο αποθήκευσης την κάρτα μνήμης (στα windows την βλέπεις στο windows
explorer). Επίσης δοκίμασα να εγκαταστήσω το Nokia PC Suite σε wine αλλά
ενώ εγκαταστάθηκε και άνοιγε, δεν έτρεχαν οι εφαρμογές του (backup,
synchronization, κλπ). Δοκίμασα να στείσω τα winxp σε qemu αλλά η
εγκατάσταση ήταν εξαιρετικά αργή και το laptop μου (p4m / 1,6GHz /
768MB / 80GB) μύρισε καμμένο πλαστικό (!!!) (μάλλον ο ανεμιστήρας που
δούλευε συνεχώς) και έτσι εγκατέλειψα την προσπάθεια (ιδίως αφού δεν
κατάφερα να δουλέψουν τα lm-sensors για να παρακολουθώ την
θερμοκρασία).
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1) Υπάρχει κάποιο άλλο πακέτο linux που να βολεύει για τις ανωτέρω
λειτουργίες?
2) Υπάρχει τρόπος να εγκατασταθεί το Nokia PC Suite και να τρέχει
επιτυχώς σε wine ή σε κάτι άλλο?
Γενικά, έχει απασχολήσει κάποιον άλλον το συγκεκριμμένο πρόβλημα και αν
ναι πως το αντιμετωπίσατε άμεσα ή έμμεσα (έστω μερικώς)?
Ευχαριστώ
Ηλίας
ΥΓ1: Με άλλη κατασκευάστρια εταιρία κινητών έχει βρεθεί λύση?
ΥΓ2: Θα ξαναδώ τα emails μου Κυριακή βράδυ