Εγγραφή DVD με CD Creator και ελληνικά ονόματα αρχείων

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Mon Jun 11 13:11:57 BST 2007

Στις 11-06-2007, ημέρα Δευ, και ώρα 14:34 +0300, ο/η Konstas Marmatakis
έγραψε:
> Στις 11-06-2007, ημέρα Δευ, και ώρα 11:58 +0300, ο/η Nick Demou έγραψε:

> Δεν δοκίμασα κάτι σε γραφικό περιβάλλον.

Νομίζω ότι το πρόβλημα βρίσκεται εδώ. Κατά τη δημιουργία ενός CD
δεδομένων υπάρχουν μια σειρά από ρυθμίσεις για το σύστημα αρχείων που θα
μπει στον οπτικό δίσκο.
Συγκεκριμένα, υπάρχουν διάφορα πρότυπα για τα ονόματα αρχείων
- βασικό, που υποστηρίζει μόνο λατινικούς χαρακτήρες, μέγεθος ονόματος
αρχείου 8+3 μόνο
- Joliet, που χρειάζεται για Windows για μεγαλύτερα ονόματα αρχείων,
καθώς και ονόματα σε άλλες γλώσσες - νομίζω ότι το δέχεται και το Linux
- Rockridge extensions, που χρειάζεται το Linux για μεγαλύτερα ονόματα
αρχείων, σε άλλες γλώσσες.

Οπότε, γράψε εδώ τις εντολές που χρησιμοποίησες για το γράψιμο των CD.
Για να μάθεις περισσότερα για Joliet, Rockridge, κτλ, δες
http://en.wikipedia.org/
Αν θες να δοκιμάσεις να ενεργοποιήσεις και Joliet από γραμμή εντολής,
δες τις παραμέτρους της εντολής cdrecord (ή όποια άλλη χρησιμοποιείς).
Αν θες μια γρήγορη λύση, δοκίμασε από το γραφικό περιβάλλον να δεις πως
πάει.

Αυτό είναι σωστό.

Σίμος - http://simos.info/blog/