Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed Jun 6 12:39:54 BST 2007

Στις 06-06-2007, ημέρα Τετ, και ώρα 12:34 +0300, ο/η Chris Pantazis
έγραψε:
> Καλημέρα,
>
> Αρκετες φορές μετά απο Suspend του υπολογιστή (όταν"διπλώνω" το laptop)
> το ubuntu (6.10) δεν ξεκινάει και μου βγάζει μαύρη οθόνη αντί για login.
> Συνήθως κάνω ένα ctrl+alt-backspace για να επανεκκινήσω τον X Server.
>
> Σήμερα δοκίμασα ctrl+alt+F1 για να βγω στο Bash Shell άλλα δεν ήξερα πως
> να μπω στα X. Με xinit, startx και Χ που έδινα προσπαθούσε να τρέξει τον
> X server που ήδη έτρεχε (κάτι ποη ήδη γνώριζα γιατί συνέχιζα να ακούω
> μουσική απο το RythmBox παρόλο που ήμουν σε shell mode). Τι έπρεπε να
> κάνω;

Αυτό σημαίνει ότι ο xserver λειτουργεί. Μπορείς να γυρίσεις πίσω στον x
server με το συνδυασμό Alt-F7 (Με Ctrl-Alt-F1 πας κονσόλα F1, με Alt-F7
επιστρέφεις στο γραφικό περιβάλλον, αν υπάρχει, στην κονσόλα F7).
Η κονσόλα που είναι πίσω από το F7 είναι εκείνη με το γραφικό
περιβάλλον. Οι κονσόλες F1 μέχρι F4 είναι κατάστασης κειμένου.

Γενικά το Suspend δουλεύει, ωστόσο είναι πιθανό να υπάρχει κάποιο
πρόβλημα με το υλισμικό (hardware) του φορητού σου.
Εδώ θα χρειαστεί επικοινωνία και αναζήτηση στο έργο Ubuntu, από το
https://wiki.ubuntu.com/HardwareSupportMachinesLaptops

Αν ο φορητός σου δεν είναι στην παραπάνω λίστα, αρκεί να ακολουθήσεις τα
βήματα στο
https://wiki.ubuntu.com/LaptopTesting
και να συμπληρώσεις τις πληροφορίες που χρειάζονται. Αν νομίζεις ότι θα
έχεις τον ίδιο φορητό και κατά τον Οκτώβρη, η δουλειά που θα κάνεις τώρα
θα βοηθήσει στην πλήρη υποστήριξη στο νέο Ubuntu 7.10.

Σίμος - http://simos.info/blog/