ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ BERYL & GTK THEMES

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Tue Jul 10 14:36:02 BST 2007

Στις 10-07-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 16:25 +0300, ο/η SOKRATES ARGYRIOU
έγραψε:
> Μήπως κάποιος γνωρίζει να μου πεί πώς γίνεται η εγκατάσταση themes
> Beryl & GTK ????? Εχω UBUNTU 7.04.

Για το Beryl, υπάρχουν themes στο Beryl-manager. Δεν είμαι σίγουρος αλλά
νομίζω ότι εκεί υπάρχει και κουμπί για νέα θέματα.
Για το GTK/Gnome τα κατεβάζεις σε μορφή tar.gz/bz2 από το Gnome-look.org
(ή κάτι τέτοιο) και τα κάνεις install από το Σύστημα > Διαχείριση >
Θέματα.

>  Επίσης αντιμετωπίζω πρόβλημα δεν μου αναγνωρίζει τον εξωτερικό σκληρό
> δίσκο My Book WESTERN DIGITAL 250GB χωρισμένο σε partition. Ενώ βλέπει
> κανονικά τους εσωτερικούς δίσκους παρόλο που είναι NTFS.

Δοκίμασε να εγκαταστήσεις το ntfs-config από το Εφαρμογές >
Προσθαφαίρεση και στο νέο διάλογο ενεργοποίησε και το κουτάκι για τις
εξωτερικές συσκευές.

--Δημήτρης