ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΚΟΝΙΔΙΩΝ - ΚΑΤΑΤΜΙΣΕΙΣ

Sergios Tsabolov econlab at uom.gr
Sun Jul 8 16:33:28 BST 2007

Καλησπέρα.
Δεν είμαι σίγουρος αν μπορώ να σου πω για τα εικονίδια αν και με αλλαγή
του theme θα μπορείς να τα αλλάξεις δεν είναι δύσκολο ,
άλλα μπορώ να σου πω πως κάνω εγώ τις κατατμήσεις  και αν δεν έχεις
πρόβλημα κανε και εσι ετσι :

Π.Χ. άσχετα  με μέγεθος του σκληρού  δίσκου που έχουμε εγώ το χωρίζω  σε
τρία μέρη :

1 partition is  :   / (root file system)
2 partition is :   /home (user or users home)
3 partition is :  /swap (virtual ram )

Αυτά είναι σε περίπτωση που είναι ένας δίσκος αν έχω δύο δίσκους τότε
φτιάχνω τις  κατατμήσεις πάλη ανάλογα απλός στον 1 βάζω το  /  και π.χ.
swap και στον δεύτερο το /home    και ανάλογα με μέγεθος μπορώ να δώσω
και για backup or data or files ότι νομίζεις
πάντως  νομίζω ότι πρέπει να είναι ανεξάρτητα κομμάτια το / (root fs )
/home   /swap (είναι σε κάθε περίπτωση ανεξαρτήτως.

εδώ  :
http://econlab.uom.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=168
μπορείς να κατεβάσεις τα βίδεο που έκανα για νέους ας πούμε στον 1
κομμάτι εξηγώ γιατί εγώ χωρίζω τις κατατμήσεις .

O/H SOKRATES ARGYRIOU έγραψε: