ON-LINE RADIO

Εκδόσεις ΜΑΤΖΕΝΤΑ - MAGENTA Publications panos at magenta.gr
Wed Jul 4 09:34:12 BST 2007

Συγνώμη που παρεμβάλομαι με απάντηση όχι άμεσα συνδεδεμένη με το ερώτημα
αλλά έμεσα, πιστεύω όμως ότι ενδιαφέρει όλα τα μέλη αλλά και τους
διαχειριστές. Στο MAGENTA DesktopOS έχουμε προσθέσει πολλούς ραδιοφωνικούς
σταθμούς στο rhythmbox τούς οποίους θα βρείτε συνημμένως. Όποιος θέλει
μπορεί να τους χρησιμοποιήσει, πιθανώς να είναι ενδιαφέρον να μπουν και στην
ελληνική διανομή τού Ubuntu.

Φιλικά
Παναγιώτης
ΜΑΤΖΕΝΤΑ Ε.Π.Ε.