Ελληνικά σε ntfs δίσκο

Sergios Tsabolov econlab at uom.gr
Mon Jan 29 15:55:21 GMT 2007

Εκανα εγκατάσταση σε ενα Η/Υ που είχε 3 παρτ NTFS (θα αλάξουν συντομα )
για να βλέπεις ελλινικά μέσα στο NTFS τον Windows αλαξε το fstab και
δόσε τα παρακάτο :

# <file system>                          <mount point>
/dev/hda2 (you hdb or hda )      /media/backup (you label)   ntfs
defaults,nls=utf8,umask=007,gid=46 0      1
/dev/hdb1
/media/data                           ntfs
defaults,nls=utf8,umask=007,gid=46 0      1
/dev/hda1
/media/winxp                         ntfs
defaults,nls=utf8,umask=007,gid=46 0       1

για να μπορείς να βλέπεις ελλινικά στον δίσκο με Windows .

O/H George Sikalias έγραψε: