USB mass storage probs.

I. Soumpasis nono.231 at gmail.com
Wed Jan 17 07:08:39 GMT 2007

Έκανα ένα ψάξιμο στο http://ubuntuforums.org/ (*usb writing*) και φαίνεται
να υπάρχουν και άλλοι με το ίδιο πρόβλημα. Στο bug
https://launchpad.net/ubuntu/+source/nautilus/+bug/32643 συζητείται κάτι
ανάλογο, που από ότι κατάλαβα (το διάβασα πολύ γρήγορα) έχει σχέση με τον
πυρήνα και το mount-amount. Επειδή έγινε αυτή η αλλαγή γιαυτό προστέθηκε η
διαμαρτυρία για μη ασφαλή κατάργηση συσκευών όταν αφαιρέσεις μία συσκευή
χωρίς να κάνεις unmount.