Read only USB hard disk and Ubuntu 7.10 <SOLVED>

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Fri Dec 28 18:21:37 GMT 2007

Νομίζω ότι βρήκα την λύση..
Νίκο ο δίσκος είναι LACIE 300GB. Σεν έχει κανένα κουμπί. Δούλευε ΟΚ από
την εγκατάσταση του λειτουργικού.
Αν και νέος στο λειτουργικό, έψαξα αρκετά.
Βρήκα σε ένα forum μια παρόμοια περίπτωση. Αυτό είχε πρόβλημα με ένα
αρχείο προφιλ του Firefox που "κλείδωσε" τον δίσκο του σε read only
(κουφό ακούγεται).

Σε Terminal έγραψα την εντολή:

fsck.vfat -a /dev/sdb1

Περίμενα μέχρι να τελειώσει. Όταν τελείωσε, είδα ότι δημιούργησε κάποια
αρχεία *.rec. Στη συνέχεια προσπάθησα να αλλάξω το permission όλων των
φακέλων και αρχείων. Έδειξε οτι το έκανε αλλά μάλλον απέτυχε.
Αυτό που πέτυχα ήταν να μπορώ να μετακινώ αρχεία. Δεν μπορούσα να σβήσω
φακέλους.

Πήγα σε ένα φίλο με μικροαπαλά παραθύρια και έσβησα τον φάκελο ./trash
και τα αρχεία *.rec.
Γυρνώντας σπίτι, άνοιξα το PC με live cd FEDORA. Εκεί έσβησα ακόμα 2
φακέλους (ήθελα να δοκιμάσω τί γίνεται).

Μετά άνοιξα κανονικά με ubuntu. Δείχνει να λειτουργεί ΟΚ. Έσβησα
δοκιμαστικά ένα φάκελο που δεν χρειαζόμουνα και τον έσβησε.

Πιστεύω ότι ο φάκελος ./trash που έσβησα ήταν αυτός που το μπλόκαρε
(όπως είπε και το παληκάρι με τον Firefox).

Αν έχετε κάποια παρατήρηση ή ιδέα για το αν έκανα κάτι που δεν έπρεπε,
παρακαλώ ενημερώστε με.
Ευχαριστώ.