Εγκατάσταση modem και φάξ

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Fri Dec 28 10:50:04 GMT 2007

Χρόνια πολλά.

Είμαι σχετικά νέος χρήστης στο Ubuntu. Έχω την έκδοση 7.10
Παλιότερα είχα το Kubuntu.

Μέσα από ψάξιμο και λίστες, κατάφερα να εγκαταστήσω το modem που είναι
εσωτερικό PCTEL και να δουλέψει σαν φαξ στο kubuntu.

Κράτησα τις οδηγίες που βρήκα.
Τώρα προσπαθώ να το βάλω με τον ίδιο τρόπο αλλά απέτυχα.
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Επειδή είμαι νέος (και στην ηλικία :-) )
θα ήθελα να μου πείτε τί γράφω και πως προχωρώ.
Τα γνωστά, μπορώ να σας στέλνω τί απάντηση μου δίνει.

Νομίζω τις ρυθμίσεις για το efax-gdk πρέπει να είναι ίδιες...

Ευχαριστώ,
Στάθης