ubuntu 7.10 gutsy -- too long to restart

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Tue Dec 18 20:52:24 GMT 2007

On Dec 18, 2007 8:37 PM, nikos yianaros <yianaros at gmail.com> wrote:

> Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.
> Σας ευχαριστώ για τισ συμβουλές σας. Έχω ν'αναφέρω μερικά πιο
> συγκεκριμένα πράγματα και ίσως μπορείτε έτσι να βοήθεσετε περισσότερο.
>
> Στην εκκίνηση ο υπολογιστής ξοδεύει τον περισσότερο χρόνο σε δύο
> διαδικασίες.
>
> Στην πρώτη γράφει
> Creating /dev/modem symlink, pointing to: dev: dev/ttySLO,

Αυτό είναι κάποιο service για κάποιο εσωτερικό pci software modem που
έχεις εγκαταστήσει.

> εκεί σταματάει για λίγο χρόνο, και μετά γράφει στην αμέσως παρακάτω γραμμή.
> etc/default/openvpn: 9 Cannot fork
>
> Εκεί ξοδευει επίσης αρκετό χρόνο.

Αυτό είναι προφανώς το openvpn service. Λογικά εσύ το έχεις
εγκαταστήσει και αυτό.

> Τι σημαίνουν αυτά τα δύο μηνύματα? Τί προσπαθεί να κανει ο υπολογιστής?

Από τα δύο αυτά services που αναφέρεις φαίνεται ότι το έχεις πειράξει
το pc σου. Δηλαδή αυτά δεν είναι services που εξ' ορισμού ενεργοποιεί
ένα νεοεγκατεστημένο ubuntu σύστημα. Προφανώς εσύ έχεις εγκαταστήσει
αυτές τις υπηρεσίες (openvpn, driver για το modem).

> Αν πρέπει ν'αλλάξω κάτι, ποιά αρχεία πρέπει να πειράξω

Αν είσαι σίγουρος ότι δεν θέλεις κάποιο από αυτά (openvpn και
softmodem) μπορείς να ακυρώσεις την αυτόματη εκκίνησή τους κατά την
εκκίνηση του υπολογιστή με ένα πρόγραμμα όπως το "bum" (boot-up
manager) το οποίο μπορείς να εγκαταστήσεις από το synaptic ή με at-get
από τερματικό. Με το bum θα μπορέσεις να δεις και να απενεργοποιήσεις
και άλλες υπηρεσίες που ίσως δεν χρειάζεσαι. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως γιατί
κάποιες υπηρεσίες είναι απαραίτητες για τη σωστή εκκίνηση και
λειτουργία του ubuntu και θα έχεις προβλήματα αν τις απενεργοποιήσεις.

> Επίσης χρειάζεται αρκετό χρόνο ώστε να κλείσει ο υπολογιστής, αλλά εκει
> δεν ξέρω πως να το κανω να μου δείχνει τα μηνύματα ενώ είναι σε
> διαδικασία shut down.

Εδώ με πιάνεις κι εμένα αδιάβαστο... Είσαι σίγουρος ότι αν bootάρεις
χωρίς τις επιλογές εκκίνησης splash και quiet δεν φαίνονται και τα
μηνύματα κλεισίματος;

--
Konstantinos Togias
University Of Patras