προβληματα συμβατοτητας

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Sun Dec 16 18:43:36 GMT 2007

Όλοι οι χρήστες Η/Υ θέλουμε ένα λειτουργικό σύστηνα που να λειτουργεί
και να μας κάνει τη ζωή πιο εύκολη.

Με το ubuntu, είναι αλήθεια, ότι δεν δουλεύουν όλα απροβλημάτιστα. Θέλει
για κάποια πράγματα (όπως κάρτες γραφικών ati) λίγο έως πάρα πολύ
ψάξιμο. Το συμπέρασμα όμως που εκφράζει ο κύριος δεν είναι λογικό, δεν
είναι δίκαιο. Απλά και μόνο επειδή ξεχνά ότι πίσω από το ubuntu
ξημεροβραδιάζονται χιλιάδες μερακλήδες δίχως να εισπράττουν χρήματα...
(!) προσπαθώντας να το βελτιώσουν.

Το γεγονός αυτό μπορεί να σταθεί μόνο του ως επιχείρημα για την χρήση
του ubuntu. Εξάλλου τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το ubuntu είναι στο
συνολό τους πάρα πολλά και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης... (τουλάχιστον
όχι με τα "παράθυρα"!).

Αν κάποιος είναι έτοιμος να κάνει το βήμα για ubuntu, καλό είναι να
αφιερώσει 1 ωρίτσα αναζητώντας στο δίκτυο τι υποστηρίζεται και τι όχι
(!) πριν αρχίσει να καταριέται και να μηδενίζει το λειτουργικό σύστημα
επειδή δεν υποστηρίζει την "χ" κάρτα ήχου... για την οποία ποτέ κανείς
δεν πληρώθηκε να γράψει έναν οδηγό, ποτέ κανείς δεν έγραψε άνευ αμοιβής
έναν οδηγό, ποτέ κανείς δεν...  (πώς είναι δυνατόν να λειτουργήσει αν
δεν υπάρχει ο οδηγός;).

*** Και ένα ακόμη σχετικό-άσχετο... (έγραψα σε ένα προηγούμενο μήνυμα
ότι με τον Amilo Pi 2530 λειτουργούν όλα) το λαπτοπ στο οποίο έκανα την
εγκατάσταση Ubuntu Gutsy 7.10 αγοράστηκε στην Ισπανία και ο πωλητής είπε
ξεκάθαρα ότι "δεν ισχύει η εγγύηση σε περίπτωση που δεν αγοραστεί το
μηχάνημα μαζί με τα Vista"!!!

Καθαρή απάτη... ! Γίνεται και στην Ελλάδα αυτό;

--
Nikos Alexandris
.