peri vivlion gia bash scripting

sotiris sotiris.p at gmail.com
Sat Dec 15 15:36:43 GMT 2007

> Στη δικιά σου περίπτωση στο θέμα της τεκμηρίωσης για bash scripting,
> καταλαβαίνεις ότι ο όγκος δεδομένων είναι τεράστιος
> και δεν μπορεί ένας μόνος του να κάνει την τέλεια τεκμηρίωση.
> Θα βρεις κομμάτια διάσπαρτα στο web αλλά ποτέ όλα μαζί. Είναι πολύ
> χρονοβόρο και δεν μπορεί να το κάνει κανείς στον
> ελεύθερο χρόνο του.
> Άλλωστε γι' αυτό υπάρχουν και τα βιβλία. Στα οποία πληρώνεται ο
> συγγραφέας και δεν το κάνει στον ελεύθερο χρόνο του.
Εχεις δίκιο εν μέρει.

Αλλά δες πως την έφαγα με τα βιβλία που λες. Είπα και εγώ να παραγγείλω
ένα από το γνωστό e-μέρος για bash scripting αφού είχα αγοράσει και
διαβάσει το phrasebook granneman για τις περισσότερο χρησιμοποιoυμενες
εντολες στο BASH σε εντελώς φιλικό προς νέους στο αντικ. χρήστες και
κάθησα και διαβασα τον οδηγο(φωτεινό παράδειγμα) το linuxcommand.org.

Πήρα loipon το bash cookbook των Carl Albing et al. Βαρύ πράμα, όπως
κατάλαβα, για μένα--για την ώρα--κατα το 3/4 του. Κι όλοι λέγανε, από
χρήστες του μαγαζιού μέχρι τα περιοδικά για λίνουξ "αχ τι βιβλίο, ακόμα
και για νεους χρηστες"...Λοιπόν δεν νομίζεις ότι $50 είναι πολλά για
τέτοια πειραματακια.

Θα μου πεις πήγαινε σε /brick-and-mortar/ μαγαζι και καθησε διαβασε λιγο
μετα παρτο. Σωστοο.