Re: ARXEIO ERT STO DIADIKTYO (Δεν υποστηρίζονται λειτουργικά συστήματα Linux)

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Tue Dec 11 11:15:09 GMT 2007

On Dec 10, 2007 5:14 PM, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> wrote:

> [...]
>
> Το να πληρώνεις σε κάποιον το ποσό Α για να κάνει μια δουλειά, είναι
> λογικό.
> Το να πληρώνεις σε κάποιον το ίδιο ποσό Α για να κάνει την ίδια δουλειά,
> αλλά ταυτόχρονα να χρειάζεται συμβουλές για τόσο θεμελιώδη ζητήματα,
> όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η επιλογή του video format, το
> θεωρώ τουλάχιστον παράλογο.
>
> Συγχαρητήρια για το περιεχόμενο της επιστολής, αλλά προσωπικά, ως άλλος
> ένας που πληρώνει την ΕΡΤ, δεν θα στείλω μήνυμα διαμαρτυρίας.

> [...]

Πριν λίγο πήρα χαμπάρι ότι το κείμενο στη σελίδα "Τεχνικά Θέματα" του
δικτυακού κόμβου του αρχείου της ΕΡΤ (
http://www.ert-archives.gr/wpasV2/public/u04-usr-tech.aspx ) άλλαξε
από χθες.. Ενώ ανέφερε ότι: "Δεν υποστηρίζονται λειτουργικά συστήματα
Linux/Unix.", σήμερα στην ίδια σελίδα διαβάζω:

"… Στην παρούσα φάση βέλτιστη πρόσβαση σε αυτό επιτυγχάνεται με
υπολογιστές που χρησιμοποιούν λειτουργικά συστήματα Microsoft Windows
ή Apple MacOSX. Παρακάτω αναφέρονται τα απαιράιτητα επιπρόσθετα
λογισμικά και οι τυχόν ρυθμίσεις που απαιτούνται. Σχετικά με
υπολογιστές που χρησιμοποιούν λειτουργικό σύστημα Linux σχετικές
οδηγίες θα υπάρξουν στο άμεσο μέλλον. …"

Ίσως να πιάσανε τόπο οι διαμαρτυρίες μας… :-) … Βέβαια δεν αρκεί μόνο
η υπόσχεση… Περιμένουμε και την αντίστοιχη υλοποίηση :-/

--
Konstantinos Togias
University Of Patras