Εγκατάσταση Λειτουργικού

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Dec 10 21:48:44 GMT 2007

On 2007-12-10 23:26, kostas wrote:

> thano αυτο που μου δινει ειναι:δες συνημενο, sorry που σας παιδευω αλλα
> το προσπαθω!

Δεν μας παιδεύεις, αλλά θα μπορούσες απλά να αντιγράψεις την έξοδο της
εντολής και να το επικολλήσεις στο μήνυμά σου.

Την εντολή 'df -h' την έδωσες τρέχοντας το Live CD του Ubuntu, σωστά;

Δώσε τώρα την έξοδο του παρακάτω:

	ls /media/disk-1

Δώσε και ένα

	fdisk -l

Αν σου επιστρέφει μήνυμα πως δεν βρέθηκε η εντολή δοκίμασε

	sudo fdisk -l