ARXEIO ERT STO DIADIKTYO ( Δεν υποστηρίζονται λειτουργικά συστήματα Linux)

nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Mon Dec 10 12:32:05 GMT 2007

(2-3 σχετικά παραδείγματα)

Πριν από λίγο καιρό...

.στη Γερμανία: "German Foreign Office comes out in favor of
Open Document Format".

http://www.heise.de/english/newsticker/news/98208

.στη Γαλλία: σε ολόκληρη την σχολική κοινότητα στην
περιφέρεια Haut Savoie μεταπήδησαν σε GNU/Linux και
openoffice.org (αυτό από προσωπική επαφή με Ελβετούς στη
Γενεύη που συνεργάζονται με τους γείτονές τους Γάλλους)

.και το προσωπικό μου παράδειγμα μιας και έχω την τύχη να
κάνω πρακτική στο UNEP  (ο ΟΗΕ δείχνει καθαρά το ενδιαφέρον
του για GNU/open source εφαρμογές αλλά υπάρχει, ως συνήθως
το μεγάλο "εμπόδιο" της συνήθειας των win και η
"πολυπλοκότητα" της χρήσης linux).

Την ώρα που κρατικά ιδρύματα και φορείς στο εξωτερικό
κινούνται σταθερά προς την ανοιχτή κοινότητα στην Ελλάδα
κινούμαστε στο "αντίθετο ρεύμα" (;).

Νομίζω ότι επιβάλλεται η προσπάθεια προσέγγισης των
υπευθύνων στην ΕΡΤ υπό μορφή επιστολής (προσωπικής/
κοινής). Άλλωστε, αρμόζει περισσότερο το "ελεύθερο και
ανοιχτό λογισμικό" στο περιεχόμενο, την αξία και το σκοπό
της προσπάθειας που κάνει η ΕΡΤ.

---
Ο συνονόματος Νίκος (Demou... -συμπάθα με Νίκο, το επίθετό
σου είναι Δήμους;) συνέταξε εύστοχα τον σκελετό της
προσέγγισης νομίζω.

[ στο προηγούμενο μήνυμά του με τα σημεία 1,2,3...

1) να ακούσουμε *από τους υπεύθυνους του έργου* το σκεπτικό
που τους
ώθησε να επιλέξουν Windows Media Services (WMS)

2) .... ]
----

Φιλικά,

Νίκος.

http://www.ert-archives.gr/wpasV2/public/u04-usr-tech.aspx--

http://www.ert-archives.gr/wpasV2/public/u03-usr-qa.aspx#5
> [...]
> πρόσβαση σε αυτό
> σελίδες σε μορφή

> ταχυδρομείου linux

> (http://ktogias.wordpress.com).
> στη χρήση του
> συστήματος
> επικοινωνήσετε με την
> ταχυδρομείου που
> #linuxhelp στο GRNET
> Πιστεύω θα είναι
> προσπάθειά σας.

> Όποιος άλλος
> μήνυμα στην ΕΡΤ
> υποστήριξη GNU/Linux.
> >

> Και αυτοί οι απαράδεκτοι σε τέτοιο format έβγαλαν τα

                        .
                 Nikos Alexandris
             Mobil: +41 76 253 12 05
             Skype: Nikos.Alexandris