Πρόβλημα εγκατάστασης ubuntu 7.10 σε desktop

Christos Zorbas chr.zorbas at gmail.com
Sat Dec 8 17:54:02 GMT 2007

Προσπαθώ να εγκαταστήσω το ubuntu 7.10 στο σταθερό μου υπολογιστή αλλά μου
παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα συνέχεια.
Μπουτάρω από το cd, επιλέγω είτε κανονική είτε safe graphics εγκατάσταση,
φορτώνει κανονικά το linux kernel (100%) και περνάει στη φάση με την
πορτοκαλί μπάρα.
Εκεί, ενώ μέχρι ένα σημείο φαίνονται όλα να προχωράνε κανονικά, λίγο πριν το
τέλος της μπάρας κολλάει ανεπανόρθωτα (μέχρι να κάνω restart).
Υπάρχει καμιά ιδέα; Το ενδεχόμενο να είναι προβληματικό το cd δε νομίζω να
ισχύει γιατί με αυτό έκανα μια χαρά εγκατάσταση στο φορητό μου. Επίσης, έχω
δοκιμάσει και το 7.04 στο σταθερό μου με την ίδια ακριβώς κατάληξη. Αρχίζω
να πιστεύω ότι υπάρχει κάποιου είδους πρόβλημα με το hardware, γι' αυτό και
παραθέτω τη εν συντομία τη σύνθεση του συστήματος:

cpu: athlon 64 x2 3800+
ram: 2GB DDR2 533Mhz
hdd: sata 80gb WD
M/B: asus
gpu: x1950pro 512MB pci-e
dvd-rw: nec
ktl.

Αν υπάρχει καμιά ιδέα, ευχαρίστως να την ακούσω!!

Ευχαριστώ.
ΧΖ