Re: Bug σε επεκτάσεις αρχείων

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Fri Dec 7 11:27:05 GMT 2007

Εμένα πάντως ποτέ δεν μου έχει κάνει τέτοιο πρόβλημα.
Μήπως κάτι πειράξατε με τις default εφαρμογές?
Εμ πάσει περιπτώσει.
Αν πας στο αρχείο που δεν σου ανοίγει, και κάνεις δεξί κλικ -> properties
και πας στο tab "open with" μπορείς να δεις ποιες εφαρμογές είναι δηλωμένες
ότι μπορούν να ανοίξουν τον συγκεκριμένο τύπο αρχείου (ο τύπος αρχείου
διαφοροποιήτε σε επίπεδο file extension). Πρόσθεσε στη λίστα την εφαρμογή
που χρησιμοποιείς για να βλέπεις εικόνες (αν δεν είναι ήδη) και επέλεξέ την
ως επιλεγμένη.
Πατάς ΟΚ, και λογικά από δω και μπρος αν κάνεις double-click στο αρχείο αυτό
(και σε κάθε αρχείο με το ίδιο extension) θα στο ανοίγει με το πρόγραμμα που
είπες.
Δοκίμασε το και πες μας αν δούλεψε.

--
Do you really need to print this email? If you do, print it double sided.