Training Videos on Ubuntu in Greek.

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri Dec 7 07:44:35 GMT 2007

On Thu, 2007-12-06 at 23:58 +0200, Panos Georgiadis wrote:
> Ευχαριστω πολυ φιλε μου!
>
> Αυτο το κανω μεσω Synaptic, σωστα ;

Ναι, η εφαρμογή είναι διαθέσιμη ως πακέτο, και μπορείς να την
εγκαταστήσεις εύκολα μέσα από το Synaptic. Η συγκεκριμένη εφαρμογή δεν
είναι διαθέσιμη ακόμα από το Εφαρμογές/Προσθαφαίρεση...

Κάνε αναζήτηση στο Synaptic για "recordmydesktop" και θα εμφανίσει το
πακέτο gtk-recordmydesktop το οποίο εγκαθιστάς.

Σίμος