Δημιουργία βίντεο για OpenOffice Writer

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Thu Dec 6 07:43:04 GMT 2007

Το λογισμικό OpenOffice Writer είναι πολύ σημαντικό για το ελεύθερο
λογισμικό. Για τη μεταφορά ατόμων από άλλο λογισμικό στο Writer είναι
σημαντικό να δείξουμε βελτιώσεις και εύχρηστα χαρακτηριστικά.

Στο άρθρο
http://www.osnews.com/story.php/8225/Text-Formatting-with-OpenOffice.org-Writer/
συνοψίζεται το βιβλίο τεκμηρίωσης του OpenOffice Writer
(documentation.openoffice.org). Θα ήταν καλό να είχαμε ένα βίντεο
εκμάθησης που να δείχνει αυτά που αναφέρει το άρθρο.

Από την πλευρά μου φτιάχνω σημειώσεις για να χρησιμοποιήσει κάποιος για
το workflow ενός τέτοιου βίντεο.

Αν υπάρχει ενδιαφέρον (vidcast.gr; Σέργιος;), πείτε μου.

Σε κάθε περίπτωση, είναι καλό να δείτε το παραπάνω άρθρο για προσωπική
εκμάθηση του δομημένου OpenOffice Writer.