ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ PASSPHRASE ΣΕ LAPTOP ME 7.10

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed Dec 5 12:21:24 GMT 2007

On Wed, 2007-12-05 at 14:02 +0200, SOKRATES ARGYRIOU wrote:
> Το passphrase που βάζω περιλαμβάνει γράμματα και σύμβολα όπως @ και .
> και είναι της σειρας χχχχχχχχ@χχχχχ.χχ Υπάρχει περίπτωση να μην
> δέχεται το @ ή την τελεία???? Και αυτό γιατί συμβαίνει μόνο στο 7.10
> και όχι στο 7.04?????

Αν δεις στη σελίδα
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/network-manager/
Θα παρατηρήσεις ότι υπάρχει ένα σφάλμα με τίτλο
Unable to connect to SSID containing asterisks (*)
που όπως φαίνεται σχετίζεται με το πρόβλημά σου.

Το πρόβλημα φαίνεται να είναι στον κώδικα που μετατρέπει το passphrase
σε δεξαεξαδικό κλειδί. Αν καταφέρεις να βρεις κάποιον με τις τεχνικές
γνώσεις και τον ελεύθερο χρόνο, είναι 'βατό` να λύσεις το πρόβλημα αυτό.
Διαφορετικά χρησιμοποιείς απλό passphrase με μεγάλο μήκος
(γράμματα/αριθμοί). Γενικά για WPA είναι νομίζω αποδεκτό. Το πρόβλημα
είναι σε WEP.

Σίμος