ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ TV-OUT

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Mon Dec 3 14:49:24 GMT 2007

On Wed, 2007-11-28 at 13:26 +0200, SOKRATES ARGYRIOU wrote:
> Καλημέρα σε ολους!!
>
> Εχω εγκαταστήσει το ubuntu σε laptop HP DV5235ea με intel chip για
> καρτα την καρτα γραφικών. Θέλω να ενεργοποιήσω το tv-out μιας κα
> υποστηρίζεται ( στα win το ενεργοποιούσα μεσα απο τις ιδιότητες της
> επιφάνειες εργασίας ) .Εδώ πώς γίνεται??? Και είναι ο ίδιος τρόπος
> δηλ. κάνεις επέκταση της επιφάνειας???

Πρέπει να γίνεται από το γραφικό περιβάλλον, από τις ρυθμίσεις. Σε μένα
δεν δουλεύει οπότε χρησιμοποιώ από την νέα δυνατότητα για dual head από
τη γραμμή εντολής, π.χ.

$ xrandr

Στείλε τα αποτελέσματα της εντολής για περισσότερα. Για την ενεργοποίηση
της δεύτερης οθόνης μου (VGA) και χρήση 3D επιφάνειας εργασίας
χρησιμοποιώ π.χ.

$ xrandr --output VGA --mode 1024x768 --below LVDS

(για την VGA, δοκίμασε 1024x768, και τοποθέτησέ την κάτω από την οθόνη
του φορητού διότι για τη κάρτα γραφικών της Intel για τώρα το ιδεατό
περιβάλλον είναι 2048χ2048).