Re: Οδηγίες Εγκατάστασης Edubuntu Server

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sun Dec 2 22:37:23 GMT 2007

On Dec 2, 2007 8:58 PM, Καινουργιάκης Γιώργος <kaingeo at yahoo.gr> wrote:
> Μια τρομερή δουλειά που έχουν κάνει από το ΙΤΥ. Μακάρι να γίνουν και άλλες
> τέτοιες προσπάθειες.
>
> Νομίζω ότι πρέπει να μπει στο ubuntu-gr αυτούσιο και να μείνει για καιρό
> στην πρώτη σελίδα να το μάθει όποιος ενδιαφέρεται γιατί είναι πολύ σημαντικό
> για την διάδοση του ubuntu στην Ελλάδα μέσω της εκπαίδευσης.
>
> http://ts.sch.gr/ts/downloadsDetails.do?action=downloadsDetails&itemId=40577
>
> Ελπίζουμε να είναι η αρχή για την χρησιμοποίηση του Edubuntu στα σχολεία !
> και είναι πολύ ενδιαφέρον ότι το κάνει αυτό το υπουργείο !!!???

Μόλις έκανα ένα σχετικό post στο blog μου εδώ:
http://ktogias.wordpress.com/2007/12/02/Οδηγίες-εγκατάστασης-edubuntu-στα-ελληνικά-σ/
, καθώς και ένα σχετικό story στο ubuntu-gr.org .

Πρόκειται πράγματι για αξιέπαινη προσπάθεια. Μπράβο στo EAITY και σε
όσους την εποχή των εκπτωτικών συμφωνιών δισεκατομμυρίων του
Υπουργείου Παιδείας με προμηθευτές ιδιόκτητου λογισμικού εκπονούν
τέτοια προγράμματα προβάλλοντας τις εναλλακτικές που προσφέρει το
ελεύθερο λογισμικό!

--
Konstantinos Togias
University Of Patras