cd εγκαταστασης

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri Aug 24 20:14:05 BST 2007

On Fri, 2007-08-24 at 19:55 +0100, Λευτερης Ηλιοπουλος wrote:
> το cd εγκαταστασης που αποστελεται ειναι στα ελληνικα η στα
> αγγλικα?μπορω απο καποια σελιδα να κατεβασω καποιο documentation.Ποιο
> site συστηνεται για drivers.

Το CD εγκατάστασης του Ubuntu υποστηρίζει γύρω στις 30 γλώσσες, οπότε
είναι το ίδιο CD για εγκατάσταση στα αγγλικά ή στα ελληνικά.
Ακόμα και αν εγκαταστήσεις το σύστημά σου με μια γλώσσα, μπορείς μετά να
προσθέσεις και άλλες γλώσσες. Επιλέγεις τη γλώσσα χρήσης στο σημείο που
δίνεις το όνομα χρήστη και κωδικό. (αντίθετα σε Windows το CD
εγκατάστασης είναι για μια γλώσσα μόνο).

Το CD εγκατάστασης δεν περιλαμβάνει όλα τα πακέτα γλώσσας. Όταν
ολοκληρώσεις την εγκατάσταση θα γίνει λήψη των υπόλοιπων πακέτων από το
Διαδίκτυο. (Το DVD εγκατάστασης του Ubuntu έχει τα πακέτα αυτά).

Δεν ξέρω πως θα αποκτήσεις το CD του Ubuntu. Είναι διαθέσιμο από
http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/Download
Αν έχεις καλή ταχύτητα σύνδεσης με το διαδίκτυο (π.χ. από εκπαιδευτικό
ίδρυμα), μπορείς να πάρεις το DVD εγκατάστασης, που περιλαμβάνει τα
πακέτα του CD αλλά και αρκετά άλλα (όπως πακέτα γλώσσας για όλες τις
γλώσσες όπως ελληνικά).

Το ίδιο το CD εγκατάστασης του Ubuntu έχει οδηγούς για τις συσκευές.
Ίσως παρουσιαστεί πρόβλημα όταν έχεις κάποια εξωτική συσκευή. Κατά την
εγκατάσταση το CD (ή DVD) λειτουργεί ως "LiveCD", οπότε έχεις τη
δυνατότητα χωρίς να τροποποιήσεις το σύστημά σου, να δεις αν δουλεύει το
Linux. Όταν μπεις στο περιβάλλον από το LiveCD προχωράς με την
εγκατάσταση.