Αλλαγή κωδικού χρηστή και υπέρ χρηστη, μετά από λάθος αλλαγη του ID του βασικού χρηστή.

h27812003 h27812003 at yahoo.gr
Fri Aug 10 13:33:29 BST 2007

    Στο πρόγραμμα διαχείρισης χρηστών και ομάδων , στις ιδιότητες του
λογαριασμούς μου , στο μενού για προχωρημένους άλλαξα το ID από 1000 σε
644 . μετά από αυτή την αλλαγή ο λογαριασμός χάθηκε από το μενού του
προγράμματος και δημιουργήθηκε πρόβλημα στο γραφικό περιβάλλον όταν
έκανα αποσύνδεση και ξανά συνδέθηκα' το οποίο λύθηκε μετά από reboot του
υπολογιστή. Από τότε στον πρόγραμμα διατήρησης δεν εμφανίζετε ο
λογαριασμός μου και δεν μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης σε αυτών.

Ξέρετε πως θα λύσω αυτό το πρόβλημα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την
απάντηση σας.